NOVEMBRE i DESEMBRE 2021

Aquí teniu les últimes fotografies de l’any de cada grup! Quin primer trimestre més xulo!!! Si arribeu fins al final, trobareu una sorpresa…

El Petrosko va destruir el Picarol sagrat i vam haver de construir un petit búnker per estar preparades i preparats. Vam fer un seguit de proves per aconseguir els recursos constructius!
Vam pujar al Castell de Burriac on va aparèixer el Petrosko amb el Picarol sagrat!!!
El Món de les Sirenes havia perdut tot el color i nosaltres vam ajudar-les tot fent un mural ple de color!
Queda confirmat que al nostre grup tenim les millors pastisseres i pastissers del món!!
 De camí al Puigsagordi vam gaudir d’un camí ample i preciós durant el qual vam descobrir els colors de la tardor.
Després d’un bonic camí, arribem al cim on trobem la valuosa capsa tan buscada pels nostres superherois de la Thompson’s Academy.
A la darrera excursió, Brivalls va pujar el cim del Puigsagordi. Vam aprofitar el paisatge que ens envoltava per fer el Bon Dia envoltats de natura.
El passat mes de novembre, en Tartán va patir un petit accident mentre fugia dels dolents. Així doncs, vam decidir fer-li una festa de benvinguda amb pastissos i dibuixos per la seva tornada a l’acadèmia.
Xaloc vam poder disfrutar d’un dissabte de concurs culinari, i per suposat que els guanyadors vam ser els monitors jeje 😉 també vam tenir una incorporació molt especial del grup de formació, la Maria!
Quina excursió més guay vam fer al Castell de Burriac, juntament amb el grup de Picarols, ens ho vem passar molt bé!
A l’excursió vam aprofitar per coneixe’ns millor entre els membres de Xaloc.
Els infants de Xaloc van realitzar una gimcana per conèixer la destinació de la pròxima excursió, vam riure molt!
El dissabte vam fer un taller culinari on les monitores ens van reptar a fer un pastís amb ingredients i premisses sorpreses. Algunes d’elles eren “Nadal”, “Suñol”, “tardor”, “la bruixa de la compassió”, “kiwi”, etc. I els i les membres de flames ens vam organitzar per fer-ne de deliciosos.
A continuació podeu veure les grans creacions culinàries, quina bona pinta tenien cadascun d’ells. Cadascun amb una simbologia, preparació i creativitat diferent!!
Durant la celebració de la paraula, vam estar reflexionant sobre aquell buit que de vegades sentim en el nostre dia a dia, tot trobant solucions per tapar-lo.
El diumenge vam tenir el plaer de pujar el Puigsagordi, vam cantar moltes cançons, fer molts reptes i també de tant en tant queixar-nos… Amb molt esforç vam aconseguir-ho!!
A l’excursió el grup de Zènits vam pujar a Montserrat caminant!!
Vam poder anar a l’exposició del World Press Photo al CCCB de Barcelona, i ens vam poder adonar de diverses realitats socials del l’actualitat, vam gaudir molt.

L’últim dissabte vam fer un scaperoom per tal de trobar els regals perduts del tió… Ens va cagar uns regalets molt guais!!
Vam anar caminant fins als Búnkers i vam gaudir d’unes precioses vistes de Barcelona. Després, per recuperar energia, vam fer un berenaret!!
L’últim dissatbe de l’any vam visitar l’exposició del World Press Photo. Ens van impactar les històries que es mostraven i en vam aprendre molt. Després vam fer una volta pel centre i una petita visita al carrer Petritxol… (nyam!)

Malauradament al novembre el grup de joves no va fer cap excursió però les vostres monitores vam anar a Montserrat (i us vam trobar una miqueta a faltar també).

El tiktok de CotéCoté

Minijoc la presonera de la torre

La formació de Primers Auxilis va ser molt interessant. On, a part d’explicar-nos els primers auxilis, vam poder posar-los en pràctica amb mini-experiments. Li donem les gràcies al Guillem Guimerà (infermer i ex-monitor del centre) per aquesta formació tan guai!!
També vam fer la formació d’Animació; on vam poder expressar-nos a través del cos, aprendre una mica sobre els centres d’interès i orientar-nos en com fer les motivacions!
Una altra de les formacions que hem fet aquests mesos ha estat la del nostre centre, el Centre d’Esplai Joan Suñol. El Roger ens va explicar com funcionem, organitzem i quins son els nostres ideals com esplai! Estem orgullosos/as de ser part de l’esplai:)
L’Enric Puig i la Rosa Maria Piqué, van venir a parlar-nos de l’Obra del Clot. Gràcies a ells vam poder conèixer els orígens de la nostra comunitat i com es va crear el nostre esplai! Moltíssimes gràcies Enric i Rosa, va ser una formació molt interessat que segur que ens servirà per la nostra tasca!
També hem fet un amic/ga invisible on van haver regals molt originals i ben pensats per cada un dels membres del nostre grup!
 I fins aquí el nostre 2021, però estem ben segurs que el 2022 serà un any encara millor on ens podrem seguir formant-nos i creixent com a monitors i monitores! Bon Nadal Formació:)!

Per últim, us volem explicar què vam fer el cap de setmana del 18 i 19 de desembre que, com és habitual, no va haver esplai. L’equip educatiu del Joan Suñol ens vam trobar a la casa de colònies de El Puig de Balenyà per avaluar el primer trimestre i pensar en les línies de futur del curs que queda. Una trobada que, per nosaltres, és molt important i vam poder compartir amb el nostre esplai germà: el Centre d’Esplai Lluís Maria Chanut. L’endemà vam fer la tradicional pujada del pessebre al cim del Tagamanent amb tota la Comunitat. Una jornada esplèndida!

Us deixem la foto que ens vam fer dalt del cim!

Desitgem que estigueu passant unes bones festes i que tingueu un feliç 2022!!!!